ВАКАНСИИ
- Оператор в головном офисе компании Медехсервис (Գլխավոր գրասենյակի հաշվետար-օպերատոր)
Основные обязанности
- выполнение и контроль банкновских операции совместно с финансистами и бухгалтерами компании
- заполнение счетов и выписок, подготовка документации, заполнение и редактировка необходимой документации
- знание программы ՀԾ՞ , MS Office, Skype, и т.д.
- владение компъютерными навыками на уровне активного пользователя является обязательным условием
- успешный опыт коммандной работы является обязательным условием
- МЫ ГАРАНТИРУЕМ
- комфортные условия работы
- высокая стабильная зарплата
- при успешной самореализации гарантированный кареьрный рост
Просьба выслать резюме по электронной почте։ info@medtechservice.am
Консультант -продавец в центральном офисе компании (в городе Ереван) - Երևան ք․Կենտրոն մասնաճյուղի Վաճառող- խորհրդատու
Պահանջներ՝ Բարետես արտաքինով, երիտասարդ, մոտիվացված, աշխույժ, բուժքույրական կրթությամբ նույնպես քննարկվում է
Աշխատանքի ընթացքում նաև կատարվում է ուսուցում և սովորեցնում ենք սարքերի աշխատանքին
Համակարգչային գիտելիքները և աշխատանքային փորձը կդիտվեն որպես առավելություններ
Աշխատանքային ժամերը՝ 10:00-19:00 , Հանգստյան օր՝ կիրակի
CV-ները կարող եք ուղարկել info@medtechservice.am էլեկտրոնային հասցեին:
Աշխատանքային փորձը վաճառքի ոլորտում կդիտվի որպես առավելություն: Բժշկական միջնակարգ կրթություն ունեցող (քույրական կրթություն) նույնպես քննարկվում է
Հատուկ կարևոր հաճախորների հետ աշխատանքի Բժշկական Ներկայացուցիչներ
Մասնագետը պետք է կազմի ստրատեգիական պլան և տնօրենի հետ համաձայնացնելուց հետո և մարկետինգային թիմի հետ համատեղ նախատեսի այցեր՝
անմիջապես բժշկական հաստատություններում հաճախորդների, բժշկական ղեկավարների, գնման որոշումներ կայացողների հետ
Ընկերության անունից ներկայանալու, բանակցություններ վարելու, սարքերը ներկայացնելու, գնային առաջարկներ, պրեզենտացիաներ ցուցադրելու համար։
Անմիջապես հաճախորդների հետ բանակցելու և սարքավորումների քննարկման ժամանակ պետք է ներկայացվի սարքերի առավելությունները, հնարավորությունները
Ընկերության Մենեջերը պետք հստակորեն կարողանա անգլերեն կամ ռուսերեն լեզուներով կապ հաստատի գործարանի հետ և լինի կապող օղակ - հաճախորդի և արտադրող հանրահայտ գործարանի միջև։ Աշխատավարձը - 200 000 - 300 000 ՀՀ դրամ ֆիքսված (ֆիքսված և բոնուսյային)։
Օտար լեզուների իմացություն (անգլերեն, ռուսերեն)
Համակարգչային գիտելիքներ (MS Office, Skype, Mail, Photoshop)
Գրագետ և կառուցողական բանակցային հմտություններ, հաշվարկների փորձ
Հավելյալ Business Management փորձը համարվում է առավելություն
Առկա է փորձաշրջան - մեկ ամիս Չվճարվող, ոևրի ընթացքում կատարվում է training (ուսուցում)
Հայտերի համարա հարկավոր է ուղարկել CV: info@medtechservice.am