ВАКАНСИИ

Оператор в головном офисе компании Медехсервис  (Գլխավոր գրասենյակի հաշվետար-օպերատոր)

Основные обязанности

- выполнение и контроль банкновских операции совместно с финансистами и бухгалтерами компании

- заполнение счетов и выписок, подготовка документации, заполнение и редактировка необходимой документации

- знание программы ՀԾ՞ , MS Office, Skype, и т.д.

- владение компъютерными навыками на уровне активного пользователя является обязательным условием

- успешный опыт коммандной работы является обязательным условием

- МЫ ГАРАНТИРУЕМ

- комфортные условия работы

- высокая стабильная зарплата

- при успешной самореализации гарантированный кареьрный рост

Просьба выслать резюме по электронной почте։ info@medtechservice.am

 

 

 

 

 

 

 

 

Консультант -продавец в центральном офисе компании (в городе Ереван) - Երևան ք․Կենտրոն մասնաճյուղի Վաճառող- խորհրդատու

Պահանջներ՝ Բարետես արտաքինով, երիտասարդ, մոտիվացված, աշխույժ, բուժքույրական կրթությամբ նույնպես քննարկվում է

Աշխատանքի ընթացքում նաև կատարվում է ուսուցում և սովորեցնում ենք սարքերի աշխատանքին

Համակարգչային գիտելիքները և աշխատանքային փորձը կդիտվեն որպես առավելություններ

Աշխատանքային ժամերը՝ 10:00-19:00 , Հանգստյան օր՝ կիրակի

CV-ները կարող եք ուղարկել info@medtechservice.am էլեկտրոնային հասցեին:

     Աշխատավարձ - 120 000 ՀՀ դրամ
Պարտականություններ.  Սրահում ևս առկա են այլ վաճառող -խորհրդատուներ, որոնց հետ միասին պետք է կազմակերպել Ընկերության պահեստից ապրանքների մատակարարումը -առաքիչների հետ: Պատասխանել հեռախոսազանգերին, տրամադրել տեղեկատվություն սարքերի առկայության մասին, պատվերների ընդունման մասին։ Ընկերության մենեջերի հետ միասին պարբերաբար կարիք է առաջանում համակարգչով պատրաստել գնային առաջարկներ և լրացնել մրցույթային հայտեր։ 
Անհրաժեշտ որակավորումներ․ Բժշկական տեսակի ցանկացած աշխատանքային փորձը համարվում է առավելություն
Հայտերը, որոնք պետք է ներառեն նկարով CV հարկավոր է ուղարկել էլ. Փոստով՝ info@medtechservice.am
Աշխատանքային փորձը վաճառքի ոլորտում կդիտվի որպես առավելություն: Բժշկական միջնակարգ կրթություն ունեցող (քույրական կրթություն) նույնպես քննարկվում է

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Հատուկ կարևոր հաճախորների հետ աշխատանքի Բժշկական Ներկայացուցիչներ

Մասնագետը պետք է կազմի ստրատեգիական պլան և տնօրենի հետ համաձայնացնելուց հետո և մարկետինգային թիմի հետ համատեղ նախատեսի այցեր՝

անմիջապես բժշկական հաստատություններում հաճախորդների, բժշկական ղեկավարների, գնման որոշումներ կայացողների հետ         

Ընկերության անունից ներկայանալու, բանակցություններ վարելու, սարքերը ներկայացնելու, գնային առաջարկներ, պրեզենտացիաներ ցուցադրելու համար։

Պարտականություններ
Նշված մասնագետը պետք է վարժորեն տիրապետի ներկայացվելիք սարքավորումներին, նրանց տեխնիկական ցուցանիշներին։
Անմիջապես հաճախորդների հետ բանակցելու և սարքավորումների քննարկման ժամանակ պետք է ներկայացվի սարքերի առավելությունները, հնարավորությունները
Ընկերության Մենեջերը պետք հստակորեն կարողանա անգլերեն կամ ռուսերեն լեզուներով կապ հաստատի գործարանի հետ և լինի կապող օղակ - հաճախորդի և 
արտադրող հանրահայտ գործարանի միջև։ Աշխատավարձը - 200 000 - 300 000 ՀՀ դրամ ֆիքսված (ֆիքսված և բոնուսյային)։
Աշխատակցից ակնկալվում է բավարար կոմպետենտություն, ապրանքների գրագետ ներկայացնելու ունակություն, բանակցային հմտություններ։
Անհրաժեշտ որակավորումներ
Բարձրագույն կրթություն (բժշկական մարկետինգի կամ մենեջմենթի ոլորտում) ունեցող մատիվացված, երիտասարդ մասնագետ։
Օտար լեզուների իմացություն (անգլերեն, ռուսերեն)
Համակարգչային գիտելիքներ (MS Office, Skype, Mail, Photoshop)
Գրագետ և կառուցողական բանակցային հմտություններ, հաշվարկների փորձ
Հավելյալ Business Management փորձը համարվում է առավելություն
Առկա է փորձաշրջան - մեկ ամիս Չվճարվող, ոևրի ընթացքում կատարվում է training (ուսուցում)
Հայտերի համարա հարկավոր է ուղարկել CV: info@medtechservice.am